torsdag 5 april 2012

Baby oh baby, oh baby my sweet baby...

... you're the one!

Idag måste jag packa klart allt inför imorgon, mamma blir tokig på mig om jag packar allt i sista sekund imorgon. Så det har jag tänkt att undvika!

Det bär alltså av iväg upp till Idre imorgon med en hel drös av galna människor. Och självklart drar Mats, min styvpappa, med sig någon stackars hockey spelare också. Ah, han är alltså hockey tränare. Han lär ju få sig något av en chock den där stackars killen då det alltid är fullt kaos när hela familjen samlas då det inte händer så ofta. Och ja jag lovar, jag kommer att ha kameran i högsta hugg! (;

Dessutom mitt i allt kaos håller vi på och renoverar våran stuga, så hela stugan är nu helt nymålad invändigt. Så jag och mamma ska piffa till det med lite krims krams imorgon när vi kommer upp. Sen ska även större delen av all inredning, så som kök o.s.v även rivas ut, men det blir tack och lov inte nu samtidigt som alla vi är där.

Min chihuahua hund unge senast vi var uppe i Idre.
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar