tisdag 2 augusti 2011

Varit på världspremiären...

... av Disneys Bilar 2!

Det var ingen svart/vit film på drive in bion, det var Bilar och den var faktiskt riktigt bra. Världspremiär var det tydligen också för den filmen idag, lite roligt tycker jag. Vi åkte hem ifrån vid halv 2 idag och kom hem nu, dessutom kunde inte jag somna förens vid sex i morse och sen upp tidigt för att skriva kontrakt. Gissa om jag är trött !?

Har tagit en del bilder under dagen men dom slänger jag upp imorgon. Nu slänger jag däremot upp några bilder på min omöblerade lägenhet. Bilderna är lite mörka och i dålig kvalité tackvare att jag var där alldeles nyss i mörkret och tog några kort samtidigt som jag stängde igen fönsterena.

Köket

Vardagsrum

Vardagsrum med balkong 

Badrum

Sovrum

Hall



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar