söndag 21 augusti 2011

Kvällen tog en...

... otrevligt vändning!

Sitter här med en enorm skål popcorn och försöker genomlida ännu en utav mina helvetiska allergi attacker. Håller på att klia sönder hela min kropp och utslagen blossar upp precis överallt, jag hatar det här! Proppar i mig en massa medicin nu och hoppas på att det ska lugna ner sig så att jag kan sova.

Kvällen igår blev iaf väldigt lyckad, flera såna kvällar måste det helt klart bli! Kan dock inte förstå hur det kan vara så galet kul att bli helt vettskrämd, helt frivilligt. Jag skulle gissa på att jag förmodligen inte har alla hästar i hagen, hjulet snurrar men hamstern är död.. Ah ni fattar. Men å andra sidan, varför vara som alla andra, dom är ju redan upptagna ?

Mina utslag


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar