måndag 15 augusti 2011

Nu är det så här...

... att ni får ha lite tålamod ett liten tid framöver vad det gäller mitt bloggande!

Att kliva upp fem på morgonen, åka med bussen vid sex och inte komma hem förens tolv timmar senare tär på krafterna vill jag våga påstå! Skuttar direkt ner i sängen när jag kommer hem på kvällen, så jag hinner inte riktigt med detta. Men det är bara en vecka kvar nu, sen ska jag förhoppningsvis vara back in business (;

Nu sitter jag för tillfället hemma hos min älskade mamma, men lär väl snart kila hem och krypa ner under täcket så att jag orkar upp imorgon. Har väl haft en hel del för mig den senaste tiden, men har ingen lust att skriva en hel uppsats om det. Tänkte göra så att jag slänger upp en drös random bilder någon dag framöver som får beskriva vad jag har haft för mig. Ni får förmodligen även stå ut med en del "häst snack" nu när skolan har satt igång och hästarna då blir en väldigt stor del utav min vardag, men ska försöka att inte tjattra på för mycket om det.

För övrigt var jag på kalas för min lilla lillebror Alex igår som fyllde 1 år i onsdags.



Blev lite långdraget och aningen rörigt detta, men så kan det gå när inte haspen är på!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar