torsdag 18 augusti 2011

Borde egentligen inte...

... hålla på med sånt som jag inte förstår mig på!

Men jag behövde verkligen ett nytt mobilt bredband för det jag har nu går alldeles för segt. Sagt och gjort, nu har jag beställt ett nytt. Hade inte en aning om vilket som var bra eller vilket jag borde ha, låter väldigt stabilt jag vet. Men eftersom att jag redan är kund hos telia och därför får rabatt där så fick det bli ett ifrån dom. Jag tog så klart de bästa dom hade, eller vad jag kunde förstå utav siffrorna så verkade det iaf vara bäst och snabbast. Så nu hoppas jag verkligen att det är så!
Det stod att det var 4G med en hastigeht på 40 Mbit/s och datamängden var 20 GB/mån. Inte för att dom där siffrorna säger mig så speciellt mycket, men det blir säkert bra, hoppas jag (:


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar