söndag 7 augusti 2011

Back to...

... reality!

Kan inte med ord beskriva hur förjävligt det känns att behöva kliva upp kl 05.30 imorgon och typ varenda morgon i ett helt år framöver. Att bara kunna ha sovmorgon dom helgerna jag inte jobbar. Fast å andra sidan kommer det vara så jäkla underbart skönt när det här skit året är över och jag kan ta mitt pick och pack och fly landet!

Dom första två veckorna kommer endast att bestå utav en massa ridanade, vilket i och för sig inte är något att klaga på. Blir mindre kul om två veckor när skolan startar, men jag är taggad till tusen!!!

Till helgen är det musik och motor i Älvdalen som gäller, då blir det åka av! Har dessutom en släktträff på lördag, får se om jag lyckas klämma in den också i mitt redan tajta schema. Kommer iaf utan tvekan att bli en väldigt bra helg för min del.

Jag och Celine förra hösten.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar