torsdag 18 augusti 2011

I'm listening to the kind of music she doesn't like...

... and she'll never know your story like I do!

Alla har vi säkert tänkt tanken "tänk om jag hade gjort så istället, hur hade det då blivit". Just precis en sån funderingar har jag haft den senaste tiden, tänker inte nämna specifikt om vad, men den har ekat i mitt huvud nu ett tag. Jag undrar hur mitt liv hade sett ut idag om jag hade gjort det valet annorlunda, för det är ett val som jag ångrar än idag. Självklart kommer jag aldrig att få svar på den frågan så egentligen borde jag inte ens lägga energi på att fundera över det. Men jag har såna där funderingar ibland som jag inte riktigt kan släppa förens jag anser att jag har funderat färdigt.

Nej över till en lite roligare nyhet! Min duktiga lilla hund har fått jobb, han har blivit anställd, jo det är faktiskt helt sant. Kika in här för att kolla ---> http://morev.se/default.asp?PageID=505

Bilder från förra sommaren när Alfonz bara var en liten bebis. Visst var han alldeles underbart söt?






// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar