fredag 5 augusti 2011

Det har varit fullt upp...

... med flytten och allt så har inte riktigt hunnit med det här!

But now i'm back ;)
Har så smått börjat komma i ordning här i lägenheten, men lite kaotiskt är det fortfarande med alla kartonger. Dessutom håller jag på och målar möbler mitt upp i allting, lite typiskt mig att försöka göra tusen saker samtidigt! Men bra kommer det iaf att bli sen när allting är klart.

Ikväll har jag varit upp hos Christel, mammas kompis, grillat och haft det trevligt med massa folk. Jag har umgåtts med hennes döttrar mfl och varit ute på en galen spökjakt, haha det ni! Dom var vettskrämda och jag var som vanligt cool lugn, jag skratta och dom grät. Ah det där lät ju kanske inte så kul men det var faktiskt riktigt roligt. Det får vi göra om fler gånger tycker jag.

Nu ska jag ta och hänga upp gardinerna i sovrummet som jag köpte idag, lila och fina är dom :) sen ska jag krypa ner under täcket och mysa.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar