lördag 6 augusti 2011

Snälla ge mig...

... två sekunder innan du ger upp!

Sitter på golvet i mitt vardagsrum och lyssnar på Veronica Maggio, hon är verkligen hur galet bra som helst.
För övrigt har jag precis hängt upp mina köksgardiner och borrat lite i väggarna, lär väl ha väckt grannarna antar jag. Men det är lika bra att dom vänjer sig vid att det låter lite på nätterna eftersom att jag är en riktig natt uggla.

Efter att ha festat i stort sett varje dag sen i fredags har jag idag äntligen bara varit här hemma och myst. Hur skönt som helst faktiskt! Var iväg en sväng på kvällskvisten till Frida så Alfonz fick leka lite med sin bästis Tequila, förutom det har jag i stort sett inte gjort ett skit. Haha det låter verkligen dö trist, men ibland kan det faktiskt vara skönt att ha lite tråkigt.

Bättre sent än aldrig tänkte jag bara lägga upp någon enstaka bild ifrån den väldigt trevliga heldagen i Rättvik i måndags, då jag b.la som ni vet var på drive in bio.

Var nere på stranden i Rättvik hela dagen




Drive in bio


Efter filmen åkte vi ner på cruisingen i centrum



Det ligger en jätte trött liten chihuahua här bredvid mig på golvet och sover. Ska ta med mig honom in till sängen och krypa ner under täcket nu.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar