lördag 20 augusti 2011

Ett sånt där inlägg...

... som kommer bli en aning rörigt och innehålla allt & inget!

Min spotify har slutat fungera, tror att jag går och dör lite grann. Fan!

Igår skulle jag försöka sätta upp lampor i taket i min lägenhet, men jag fegade ur.. Var lite orolig att det hela skulle sluta med ett sjukhus besök senare och en sån där fin affro frisyr. Och tro mig, affro frisyr är verkligen inte min grej! Får helt enkelt lura i någon annan stackare att göra det åt mig.

Regnet bara väller ner ifrån himmelen, jag lyssnar på grym musik & håller på och ska avsluta ett litet projekt.

Ikväll ska jag ut på bus, sånt där lite små läskigt bus. Finns viss risk att det hela slutar i fullständigt kaos, men vad gör väl det så länge man har en massa popcorn ?

Jag har en massa grymma musik tips som jag har tänkt att jag ska dela med mig av. Med viss risk för att ni andra tycker att det bara är kattskit, men men, jag gillar't i alla fall! Fast tänker inte dela med mig av alla på en gång, utan dom kommer dyka upp här lite när som.

Måste verkligen hoppa in i duschen nu och snygga till mig en aning. Insåg igår att jag fortfarande har vit målarfärg kvar i håret sen jag målade min byrå för typ 3 veckor sen !? Mamma sa att den var vatten löslig, men jag har en känsla av att det var väldigt osant.

Juste! På tal om hår! Nu är det så här.. Jag ska göra en drastisk förändring av mitt hår. Jag ska helt byta hårfärg och jag ska även ändra klippningen på det. Har bara väldigt svårt att bestämma mig för hur jag ska ha det. Men den som lever får helt enkelt se! 








// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar