tisdag 21 februari 2012

Ni är för goa...

... alla underbara!

Ville bara tacka så jätte mycket för alla fina ord och positiva kommentarer på det förra inlägget. Det värmer verkligen, otroligt glädjande att få så mycket bra respons! (: 

Min telefon, fb chatt, msn chatt m.m gick verkligen varm igår, hur kul som helst tycker jag (: Även om det inte var det jag var ute efter så är det roligt och veta att så många bryr sig och vill finnas som ett stöd. 

Detta är ett ämne som kommer att bli återkommande flertalet gånger här på bloggen, så för att det ska bli lätt att följa för er som är intresserade så kommer samtliga inläggen att ligga under rubriken "Min väg tillbaka...". Jag kommer att berätta mer om hur det har varit för mig, mina upplevelser och så. Kommer kanske även att ta upp lite smått om hur min terapi går till, vad det innebär och lite så. Får helt enkelt se vad jag känner för att dela med mig av (:
Nu ska jag strax ta med mig mina hundar och kila bort till apoteket, måste hämta ut mer medicin då min är slut. Jag äter just nu "lyckopiller", har gjort sen i augusti och kommer att göra framåt september-oktober. Det är absolut inga piller som man tar när man mår dålig och sen helt plötsligt är allt jätte bra igen, utan det är bara ett bra hjälpmedel på vägen. 

Från en sak till något helt annat, men jag absolut älskar denna låten!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar