söndag 12 februari 2012

Designen är...

... väldigt tillfällig!

Då ny design är på väg, bara jag som måste få fingrarna ur arslet och ta tag i det! Men denna lite "Valentines day" inspirerade designen får helt enkelt duga så länge.

Och nej, jag tycker verkligen inte om alla hjärtans dag! Tycker personligen att det är nå tramsigt påhitt som är alldeles för överskattat. Bara ett väldigt bra tillfälle för affärerna att tjäna en massa pengar på alla kärleks kranka människor som över konsumerar rosor, choklad, nallar, ja listan kan göras lång! Och i slut ändan finns det bara en massa besvikna flickvänner som inte alls fick den där perfekta dagen dom sett fram emot i veckor. Ah nu överdriver jag kanske en aning, men tror ni fattar vad jag menar. Haha nu lät jag värsta bitter och hatisk, men så är det inte alls! Alla tycker vi väl massvis om kärlek i alla dess former. Tycker bara inte om när det är så konstlat, det ska vara spontant och naturligt (: Ja, nu fick jag det sagt också!

Haha nej, nu borde jag ta och tacka för mig, krypa ner under täcket & få lite skönhetssömn. Puss & Godnatt, sussa sött!

Men bara en liten sak till ...

...man kan inte bli annat än lycklig av denna låten!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar