tisdag 28 februari 2012

Det går bra nu kompis...

... jag mår bra nu!

Är lite krångel på bloggen med bilder förtillfället, men jag hoppas att det ska vara fixat inom kort. Så kan tyvärr inte lägga upp några bilder just nu!

Jag var hos min underbara frisör Mikaela i nästan 5 timmar igår! Min nya hårfärg är verkligen sjukt snygg, verkligen jätte annorlunda, får en liten chock varje gång jag kollar i spegeln men jag gilla're (; Bjuder på en bild på det färdiga resultatet nästa måndag när det är helt klart.

Kvällen igår spenderades med Fanny, Erika och Linda. Vi käkade mumsig middag, klippte hår, raggade dejt åt Fanny, taggade inför speedweekend on ice och en väldig massa mer. Magmusklerna fick då sig ett rejält träningspass igår, för helvete vad vi skrattade non stop (; Kom hem gjorde jag vid halv 5 i morse, lite trött kan man väl säga att jag var då!

Imorgon åker jag hem till Västerås, så jag hinner rida Hekla lite innan tävlingen. På lördag smäller det! (; Får hoppas bara att det inte blir för varmt väder så den får lov att ställas in, skulle vara jätte trist.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar