söndag 12 februari 2012

I don't love you...

... but i always will!

Kom och tänka på en sak så här på kvällskvisten. Det finns vissa människor som alltid kommer att ha en speciellt plats i ens hjärta vare sig dom finns kvar i ens liv eller inte. Alltså nu menar jag inte familjemedlemmar eller så för dom är ju väldigt självklara, utan kanske en före detta pojkvän, en före detta vän eller liknande. Personer som på ett eller annat sätt har lämnat ett väldigt stort avtryck i ens liv, personer som fanns i ens liv under en längre tid och som betydde otroligt mycket och som hade en väldigt stor del i ens liv. Nu kanske detta börjar låta invecklat, men jag tror nog ändå att ni förstår hur jag menar.

I mitt fall så finns det två sådana personer, en tjej och en kille. Mitt ex och en före detta väldigt nära vän till mig som jag helt tappade kontakten med för flera år sen. Killen i fråga har jag fortfarande kontakt med än idag till och från, även om jag önskar att den var tätare då han betyder otroligt mycket för mig än idag.
Tjejen i fråga har jag ingen kontakt med över huvudtaget. Kan egentligen inte riktigt sätta fingret på vad det var som skar sig mellan oss, men om det är så att jag på något sätt har sårat henne så har det verkligen inte varit avsiktligt.
Jag var en helt annan person då än jag är idag och jag vet att jag tyvärr har gjort mycket jag ångrar mot båda dessa otroligt betydelse fulla människor. Hur som helst, vad som än händer i framtiden vill jag i alla fall att ni båda två ska veta hur otroligt omtyckta ni är än idag.

Avslutar dessa lite djupa tankar med att bjuda på en otroligt fin låt som jag absolut älskar, enjoy! 




// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar