lördag 11 februari 2012

Ett enormt lyckorus...

... i hela kroppen!

Sitter här och kollar på bilder från mitt förhoppningsvis "nya hem", det är så sjukt fint där! Kan väl avslöja så mycket som att det ligger i närheten av Stockholm, ute i skärgården och det passar mig som handen i handsken. Vill verkligen flytta typ nu på en gång, längtar som en galning!

För er som undrar vad jag ska göra där kan jag väl tala om att jag ska plugga. Låter väl kanske inte super skoj, men detta är något jag verkligen har velat plugga och satsa på i flera år. Det är psykologi/beteende vetenskap jag snackar om, går inte med ord att beskriva hur mycket jag vill komma in på skolan. Sen ska jag även plugga upp alla mina kärnämnen till högsta möjliga nivå, ligger just nu bara på nivå b/c men ska upp till toppen är tanken. Åh jag måste komma in! Har en känsla av att detta kommer bli riktigt bra, lyckorus! (:

För hela världen är du någon, för någon är du hela världen. Glöm aldrig det!

I ett vinter paradis.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar