tisdag 14 februari 2012

Känsliga läsare...

... varnas!

Jag är i normala fall väldigt väldigt liten i maten och får nästan aldrig någon direkt hunger känsla. Men nu dom senaste dagarna är jag fan hungrig jämt och äter mest hela tiden känns det som !? Fattar inte vad det är för fel, detta är verkligen inte normalt för att vara jag.
Så nu undrar jag, kan människor få mask ? Haha, liksom enda förklaringen jag kan komma på. För när typ hundar får mask blir dom väl hungriga typ jämt? Eller är jag helt ute och cyklar nu? Haha. Men kryper det små maskar ur rumpan ifall man har det? för i så fall är jag mask fri (: Nej, måste diskutera detta med min fina mamma imorgon känner jag!


Idag har jag haft en sån där duktigdag, jag har alltså varit duktig mest hela dagen! Fixat med tvätt, disk och lite så (: Tänkte även börja skriva på min ansökan till skolan, man måste nämligen skriva ett personligt brev. Men kände att jag inte hade någon inspiration till det idag, den var liksom på rymmen. Ska se om jag lyckas jaga tag på den imorgon istället! Men först ska jag till stallet och rida, underbart!




Nu borde det inte dröja länge för ens fina Hekla flyttar upp till mig. Lycka!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar