onsdag 15 februari 2012

Dags att hoppa på tåget...

... och åka ut på äventyr igen!

Jag ska åka hem till Västerås i helgen, ska faktiskt bli skönt. Men börjar med att åka till Borlänge imorgon för att göra ett litet stop där och hälsa på Niklas en sväng. Sen åker jag vidare hem till Västerås på torsdag och blir där resten av helgen (:

Vet inte om jag nämnt det tidigare, men min telefon är tillfälligt ur funktion. Snacka om att jag känner mig helt jäkla handikappad, blir ju typ helt isolerad från omvärlden! haha. Tur att jag har min dator så att jag kan hålla mig lite uppdaterad i alla fall (: Men för mig som i normala fall pratar, antagligen alldeles för mycket, i telefonen typ jämt blir detta som lite avgiftning eller nått! But i don't like it!

It's hard to forget someone who gave you so much to remember.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar