tisdag 21 februari 2012

The minute you think of giving up...

... think of the reason why you held on so long!

Har förgäves försökt att få tag på trygg hansa idag, nej tacka vet jag länsförsäkringar! Vill liksom få mina pengar nån jäkla gång, tog liksom två veckor att få dom från LF men nu har jag väntat flera månader på att få nått från hansa.

Sen har skolan dragit in mitt busskort, är tydligen för gammal för att få ha något. Men idioter, hur har ni nu tänkt att jag ska ta mig till skolan !? Jag har liksom ingen lust att betala 800 kr i månaden för ett busskort bara för att jag ska kunna ta mig till skolan. Nej skärpning Stieernhöök! Tur att Anita finns (:

Blir jobb hela helgen för min del, tar emot lite om jag ska vara ärlig men skönt när pengarna rullar in. Vet inte om jag sagt det förut, men har fått nytt jobb (: Riktigt skoj med fast anställning! Behövde inte ens söka jobb, blev tillfrågad så då tackade jag såklart ja.

En sån här ska jag absolut införskaffa, haha (;
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar