tisdag 12 mars 2013

Tänkte skriva nått på norska...

... men jag struntade i det!

Ja då har vi äntligen flyttat in då, eller har bott här en hel vecka just idag faktiskt (: Bara jag som inte har orkat packa upp datorn eftersom det är så extremt jobbigt .. 

Kommer aldrig någonsin igen flytta in på fjärde våningen utan hiss. När man sprang där med alla kartonger, möbler och annat smått och gått så blev trappan bara längre och längre och smalare och smalare för varje gång! Övervägde flertalet gånger att bara slänga allt åt helvete och köpa nytt. Med vissa möbler blev det även så, dock fick vi ju lov att bära upp dom nyinköpta möblerna istället så blev inte direkt någon win win situation. 
Som om inte det vore nog fick vi dessutom lov att montera ihop skiten och ja, det är verkligen inte min starka sida. Som tur var så fixade Therese ihop sängborden, matbordet och stolarna, super duper snällt! Och soffan  skruvade svärfar ihop, jag försökte först men gav snabbt upp.

Lite fler nya möbler ska införskaffas och två fondväggar ska upp, men sen så är vi i hamn (:

Slänger upp lite blandade bilder, dock mest på min prins som förgyller min vardag något enormt! Bilderna där man skymtar lägenheten är från när vi höll på att flytta in, där av kaoset. Ska fixa några nya sen!



Min jääääätte glada chihuahua ..



Äntligen lärt mig hur spisen fungerar! Bara diskmaskinen kvar..
Underbara morgon promenader i mysiga omgivningar med min fina

Vår, sol & blommor!


//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar