fredag 22 februari 2013

Han behandlar mig verkligen...

... som en prinsessa!

Kikade in på tradera för några dagar sen. Blev då helt stört förälskad i en pälsväst från Versace, verkligen kärlek vid första ögonkastet! Den var helt ny, alla tags å så satt till och med kvar. Sååå sjukt snygg med detaljer så som bältesremmar. Versace är dessutom ett av mina absoluta favoritmärken, älskar deras figurskurna plagg. 
Hur som helst så ansåg jag att jag inte alls hade råd att köpa den, så fällde en liten tår och försökte glömma bort den ...

Men vad händer sen!? Jo, min helt fantastiskt underbara pojkvän köper västen åt mig i lite sådär hemlighet! Ett riktigt lyckorus uppstod såklart, han är verkligen världens bästa och lite för bra på att skämma bort mig. Min fina!



//EF 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar