tisdag 19 februari 2013

Det är dags att tänka efter...


... och jag vill inte följa med!

Har aldrig känt mig så splittrad som jag gör just nu, en del av mig drar starkt åt ett håll och en annan del åt ett annat håll. Känns som att jag kommer gå av på mitten. Jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu, men samtidigt har jag en liten gnagande känsla i bakhuvudet som säger till mig att inte nöja mig, att jag absolut ska lyssna på min magkänsla. 

Som ännu mer grädde på tårtan har jag även min gåva/begåvning/talang, svårt att sätta ord på det, men jag har en gåva inte många andra människor besitter. Och just nu tynger den mig nått enormt, vet att det är för att det är dags för mig att utveckla den, dock enklare sagt än gjort. Men ska be en väldigt trevlig kvinna om hjälp i veckan och hoppas att hon kan hjälpa mig. Skulle underlätta enormt mycket för mig just nu att få hjälp med att ta tag i den saken!

Får helt enkelt ta en sak i taget och ha kul under tiden ...


Hade för övrigt sjuuuuuukt kul i lördags!! Marie hade en enormt lyckad 50 års fest där jag, Jonsson, Fanny, Mange & Erika öste som aldrig förr. Var även på bowlingen och träffade nytt trevligt folk. Blev en väldigt sen natt/tidig morgon och alldeles för mycket alkohol, men helt galet kul, kan inte minnas när jag skratta så mycket sist! En riktigt lyckad helg alltså ( :

//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar