fredag 15 mars 2013

Ska jag...

... eller ska jag inte?

Klart som fan att jag ska!
Såg precis att dom söker nya deltagare till en ny säsong av farmen och ni kan ge er fan på att jag ska söka! Hade varit så underbart sjukt kul att vara med, jag & affi liksom. Vi kommer äga farmen, han som älskar att valla får och spana på grisar och jag som absolut bara hatar tanken på att vara helt utan saker så som min mobil, el, hårprodukter och liknande. Skulle jag dessutom få med mig i alla fall någon av grabbarna grus så hade det ju varit fulländat. 

Dock finns risken att jag skulle svälta ihjäl eftersom jag inte äter gris och det är ju typ det enda dom äter där. Får helt enkelt bli vegetarian för en sommar!  Hade varit såååå värt det!

Affi och hans gris kompisar

//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar