torsdag 28 mars 2013

But baby when your done...

... you gotta be the first to run!

Jag har för en gång skull skaffat en bra tjej åt Majk och ikväll ska dom träffas för första gången. Ja, Alex & Thooz ska vara med så inte fegis Majk avlider av nervositet, haha.
Tjejen är en gammal klasskompis till mig, en jättesöt tjej! Skulle verkligen vara sååå kul om dom fattade tycke för varandra.

Jag borde fan öppna en match making byrå eller nått, är grym på detta ju! Har ett par lyckliga par i ryggsäcken så att säga ( ; 


Har dom senaste dagarna fått höra en hel del från min älskade vän sen 7 år tillbaka vilken bitch jag har varit förut, haha. Kanske borde ta det som en komplimang? haha nej men har ju faktiskt blivit snäll nu. Är faktiskt kul att få höra från någon som har varit med så länge att jag har förändrats till det positiva, att det inte bara är jag själv som tycker det. För ja, jag har inte alls varit speciellt kul förut! 
Only you can be the change eller nått .. Tänk på det hörrni! 

Nej nu ska jag snygga till mig lite och sen kila till bort till grabbarna.

//EF




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar