torsdag 21 mars 2013

Idag åker...

... vi norrut!

Nej nu får det vara lite skärpning från min sida!

Igår hade Alfonz en liten jätte fin tik på besök så förhoppningsvis ploppar det ut små bebisar i slutet på maj. Håller alla mina tummar och tår, min duktiga hund unge!

Lever just nu i snöslask och längtar till sommaren mer än någonsin!
 Ikväll åker vi upp till dalarna, hem till alla enormt saknade människor, som jag längtar! Har inte packat en enda pryl än, kanske börjar bli dags? Måste ju packa åt både mig och Affi. Ska åka husbil upp, yes husbil i 80 mil .. Hade faktiskt hellre åkt tåg där det finns både el och internet, haha. Nä men det blir säkert trevligt att umgås lite med den delen av familjen som man inte umgås med allt för ofta, alltså "plast pappa" & "plast systrarna", haha tycker det låter sjukt dumt att säga så men ah ni fattar ju hur jag menar .. Enklaste sättet att skriva på helt enkelt! 

Hej svejs så länge!

// EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar