söndag 13 maj 2012

Nu ska jag...

... krypa ner under täcket!

Kom precis hem, har varit ute och busat runt med Elin, Joel, Alex och Majk (:  Kul i jul liksom!

Och alltså ursäkta men, vad fan är studenten för dumt påhitt egentligen? Och vad var det för rikspucko som kom på att tjejer ska ha vit klänning på studenten? Haha ah, nu lät jag väl kanske lite bitter, antagligen för att det bara har jävlats åt mig idag när jag har fixat med lite student fix.
Klänningen som jag verkligen vill och bara måste ha är så klart SLUTSÅLD!! Så sjukt typiskt! Nej blir nog att gå fullständigt emot strömmen och inte ha vit klänning, vitt är inte ens speciellt fint.. Finns mycket andra färger som är finare (: Men ah, får helt enkelt se hur det blir med den saken .. Ska försöka få tag på den där klänningen som jag så sjukt gärna vill ha! En riktig prinsessa klänning ..

Nej, men studenten kommer så klart att bli riktigt skoj, bara sådär två år försenad ... Men bättre sent än aldrig (;

Old.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar