torsdag 17 maj 2012

Idag är inte...

... min dag!

Vaknade med migrän i morse, som upplagt för en riktig skit dag! Så ja, idag har jag stängt in mig hemma med min lilla vovve.

Kvällen/natten som var spenderades med Erika, Fanny, Alex, Majk och lite Joel. Vi åkte bil, hade sång maraton, slogs, badade nästan i en damm, blev skrämda av paddor, tänkte jaga aliens, ah en helt vanlig onsdag kväll här i skogen. Finns det absolut ingenting att göra får man helt enkelt använda fantasin! (;

Resten av helgen då, tjcha.... Är födelsedags kalas imorgon, sen kanske man borde åka till rättvik imorgon kväll? Har ju även lovat att åka ännu mer upp i skogen och hälsa på Jonsson, även lite annat smått och gott som jag måste fixa. Pappa och lillebror kommer också upp imorgon, så tänkte passa på att hälsa på min faster och min lilla kusin då också, händer ju tyvärr inte så ofta. Så ah.. Lite händer det i alla fall (:

Juste, Stockholm första helgen i juni och hämta hem en grymt snygg klänning. Iiiiiie ! Nej, nu ska jag ut på långpromenad med min fyrbenta vän.

Cruising här i Orsa nästa helg, blire att glida i guld bilen.
Hoppas på sol så vi kan åka cab!


// EHF

1 kommentar:

  1. Kul om du vill träffa Alex, du behöver åka med mig till Jenny efter jag och Johannes träffats

    SvaraRadera