torsdag 3 maj 2012

Alltså jag har ju faktiskt...

... väldigt kul mest hela tiden också!

Är ju faktiskt så att jag gör en hel del kul saker också, är ju inte bara hos min psykolog 7 dagar i veckan! Haha, kände att jag kanske borde dela med mig av lite såna saker också.. Så slänger väl upp nån bild på lite annat som jag har gjort, men tar bara från den senaste veckan (:
För hur jobbigt det än är stundtals så mår jag bättre än vad jag har gjort på väldigt länge just nu, livet leker och det är snart sommar, vad mycket mer kan man önska liksom (:












Synd bara att jag är så förbannat dålig på att ta bilder! Men detta är i alla fall vad jag har gjort senaste veckan... Varit i stallet och ridit, flyttat ur min lägenhet, varit till borlänge och shoppat, varit i rättvik och festat med "villduliggamedmig" Eric och firat valborg. Ett litet askplock av min vecka (:

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar