måndag 14 maj 2012

Ett vit klänning...

... bara ge mig en tack!

Alltså finns det inte en enda jävla snygg vit klänning !? Blir galen på detta! Jag kan ju inte ska behöva sy en själv.. Skulle behöva några av mössen i askungen, eller i alla fall någon som är grym på att sy.

Kan ju beställa en skräddarsydd klänning på nätet, har suttit och kollat på just en väldigt länge nu och är väldigt nära att klicka hem den.. Men den klänningen är långt ifrån gratis och jag har inga såna där guldbyxor! Lär väl sluta med att jag beställer hem den ändå, dock görs den i usa så är inte säkert att jag hinner få hem den till studenten. Nej, blir nog att åka ner till sthlm en sväng och vända upp och ner på hela staden i jakt på den perfekta klänningen.

Juste, min världens bästa mamma betalar mitt "studentmössa paket", hon är bra hon!


Nej lyssnar lite på en av mina absoluta favorit killar nu istället, får fortsätta min klänning jakt en annan dag. 

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar