måndag 21 maj 2012

Ett litet tecken...

... på liv!

Allt har gått i ett hela helgen, vilket även denna vecka kommer fortsätta att göra, tror jag i alla fall ..

I fredags hade mamma och alla hennes vänner kalas för min styvpappa, en lyckad tillställning! Jag, fanny & grabbarna käkade middag och röjde runt som vanligt. Skulle jag skriva ner alla galenskaper vi har för oss när vi umgås skulle det bli en hel uppsats, så struntar helt enkelt i det, men kul har vi (:

I lördags var jag först med mamma och c/o upp till fäboden en sväng, slogs mot myggor och grälade på min odåga till hund. Sen var det bara hem och svida om innan pappa kom och hämtade mig. Åkte ut till sollerön, hem till min faster, på middag med en del av släkten på pappas sida.

Ah det var väldigt kortfattat vad jag har gjort i helgen, orkar inte skriva mer än så just nu ;p är lite lat idag ...

Roliga vänner man har som vill vara med på bild ..



Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng och göra mig lite i ordning. Sen ska vi ta våra två fyrbenta och kila ut en liten sväng, hitta på något bus i det fina vädret ( :

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar