söndag 1 juli 2012

Små grodorna, små grodorna...

... är lustiga att se!

Nejdå jag har inte gått och blivit överkörd av bussen, jag har heller inte drunknat i allt detta eviga regnande. Jag har bara valt att lägga bloggen åt sidan, vilket jag kommer fortsätta göra ett tag till, har ingen inspiration till detta just nu. 
Så tills vidare, typ den närmaste månaden, kommer jag bara att kladda ner nått här när jag verkligen känner för det eller om jag kanske har haft nå lite extra kul för mig eller om det händer nått speciellt eller, ah nått i den stilen (:  

Bättre sent än aldrig tänkte jag säga nått kort om midsommar helgen som passerade för ett tag sen, en skön helg om ni frågar mig!

Midsommarafton 

Spenderades ute på Sollerön med närmsta släkten på pappas sida och lite annat folk. God mat, trevligt sällskap och självklart majstångs resning med dans runt majstången. Blev alltså en midsommarafton i riktig dala anda.  En väldigt lugn och skön dag/kväll, perfekt för mig som hade legat däckad med influensa i två veckor! 

Bjuder på några av bilderna jag tog, klicka på dom för att få dom större!










Fotade lillebror och Anna en sväng, dock hade lillebror ingen lust alls att bjuda på ett leende.










Kusinerna. 

Midsommar dagen

Denna dagen spårade verkligen ur helt fullständigt, blev ett enda stort kaos av alltihopa. Men kan ju vara kul det med (;
Jag, Majk, Alex, Niklas & Patte var här hemma och grillade först. Senare drog vi hem till Jimmy och fortsatte härja med lite mer folk. Efter att ha varit där en stund, och jag fullständigt utklassade killarna på poker (; , traskade vi ner till udden. Väl nere på udden så ja, kaos är allt jag har att säga om det, resten av informationen lämnar jag nog ute (; haha. Dessutom gick min telefon sönder och jag lyckades tappa bort killarna, lyckat liksom!

Blev tyvärr typ inte en enda bild tagen, dom få som blev tagna är galet suddiga men bjuder på dom ändå! Bättre än inget alls liksom .. 

Aco & Jimmy

Majk

Emilia

Underbara bilder ... 

// EHF


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar