onsdag 11 juli 2012

Kan det inte bara...

... bli vinter!

Ah är faktiskt helt seriös, fördrar helt klart vinter framför att tvingas leva som i en fucking regnskog. Ingen borde behöva plågas på det här sättet.. 
Blir till en dränkt katt efter varje spring tur, kan ju liksom inte springa i regnkläder då dom inte andas. Och inte blir man brun av att sola i regnet heller, nej tacka vet jag solarium! 

Ingen är gladare än mig att jag om "endast" 19 dagar flyr söder ut för all framtid, till solen och värmen, tjiho. 

Imorgon är det mitt sista terapi samtal med Linnea, har väldigt mycket blandade känslor inför det så imorgon kommer att vara en psykiskt påfrestande dag. Men livet går vidare och jag var medveten från början om att denna dagen förr eller senare skulle komma. 
Hade planer på att låta någon annan ta över efter henne nere i Skåne, men nej, det finns ingen som kan ta över efter henne, ingen i hela världen. Men hon har gett mig otroligt mycket styrka och väldigt bra redskap så jag kommer att klara mig galant, det är jag helt säker på! 

Vad har morgondagen annars att bjuda på då.. Färga hår, sola, åka rälsbuss och yra. Självklart blir det dock en nykter yra, har fortfarande inte druckit sen midsommar duktig som jag är! ( ;


"Nu är den förbannade sommar'n här, en obeskrivlig plåga.."

Fast nä, riktigt så illa är det väl ändå inte ( :

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar