onsdag 4 juli 2012

Idag har varit...

... en riktig skit dag!

Minst sagt .. 
Arbetsförmedlingen vilket skämt alltså, fattar inte varför det finns överhuvudtaget när man ändå aldrig kan få någon vettig hjälp där ifrån. Nej fy va irriterad jag blev när jag var där idag! Var då inte ensam om att lacka ur, fanns gott om irriterade människor där, haha. 


Har dessutom åkt på tandvärk, verkligen underbart. Måste gå till tandläkaren men jag har extrem tandläkare skräck och jag vet att det kommer bli dyrt dyrt jätte dyrt! Är mina miss bildade visdoms tänder som spökar, ja dom är miss bildade, fick det konstaterat på en röntgen för nått år sen. 
Fantastiskt.. 
Men ska hålla ut lite till och se om det går över av sig själv, för till tandläkaren går jag inte i onödan ( ;


Är första yran för i år idag, men jag känner bara för att lägga mig och dra täcket över huvudet tills det blir imorgon. Ny dag nya möjligheter!
Dessutom har jag bestämt mig för att inte dricka alkohol på ett bra tag, man blir bara tjock och olycklig av det ( ; haha. Har minst lika kul utan!
Så medan alla andra är ute och häver i sig alkohol ska jag ta ännu en skön springtur tillsammans med min fyrbenta vän.

Alfonz på sitt jobb.




// EHF




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar