fredag 13 juli 2012

1 2 3...

... 4 5 6!

Vet inte vad jag höll på med igår när jag skulle färga mitt hår, total katastrof blev det! Haha, var nog alldeles för stressad då jag hade bråttom iväg. Har aldrig någonsin misslyckats förut, men någon gång ska väl vara den första antar jag. Gör om gör rätt, ska fixa till det imorgon har jag tänkt.

Att sola i string vet jag inte om det är speciellt smart eller snyggt, ser helt idiotiskt ut då jag fortfarande har dom på mig fast jag tar av mig dom.. Har liksom "vita string" på mig på heltid, eller ah ni fattar nog hur jag menar. Fast hade ju å andra sidan varit typ samma sak om jag hade haft bikini underdel på mig, så var väl kanske sak samma.. Ja jisses vilket problem! 


Fuck, såg nu att det tydligen är fredag den 13:onde idag/imorgon..


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar