onsdag 20 juni 2012

Bada badkar är...

... något av det bästa som finns!

Hoppade i badet såhär en sväng på kvällskvisten, grymt skönt. Låg där i över 1 timme så nu jäklar borde jag vara helt frisk imorgon ( ;

Spelar väl egentligen ingen roll om jag är det eller inte för imorgon är det en del som måste fixas, så det bär av in till mora imorgon bitti. Först ska jag till Linnea vilket jag vet kommer bli väldigt känsloladdat då jag redan nu vet vad vi ska ta tag i imorgon. Men det kommer kännas skönt efteråt!
Sen ska jag till skatteverket, efter det måste jag till mammas jobb och kopiera upp/skicka iväg en massa papper till Skåne och sist men minst ska jag hämta ett lite små grymt verktyg som jag har köpt till mitt hår.



Nej nu ska jag krypa ner i sängen och slå på en film, världens bästa sömnmedel ( ; Natti på er!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar