måndag 18 juni 2012

Because the way he looked at me...

... made me feel alive!

Jag vet att uppdateringen har varit ur kass, men känns så meninglöst att uppdatera er när jag ligger helt däckad med denna skiten.
Skulle bli typ "Ligger i sängen, där jag har legat hela dagen. Har snart hostat upp mina lungor och rösten den verkar ha rymt iväg på heltid" varenda dag, och hur kul skulle det vara liksom ?

Nu över till något helt annat! Som ni alla redan vet så har jag ju sagt att jag ska flytta till hösten, men vart jag ska flytta har varit lite osäkert så har inte velat säga så mycket om det. Men nu har jag bestämt mig, jag kommer att flytta ner till, trumvirvel... Skåne! 
Om nu inte mitt liv skulle ta en dramatisk vändning som skulle göra det omöjligt för mig att flytta ner dit, men ja, den risken är inte så jätte stor hoppas jag ( : 
Detta är något jag ser framemot oerhört mycket, det kommer verkligen bli en ny start för mig! Det känns verkligen hur rätt som helst och möjligheterna för mig där nere är jätte stora.

Drömmen är att jag ska komma in på en skola som jag har sökt, men skulle jag inte göra det sticker jag ner dit i alla fall för i den här hålan blir man absolut ingenting! Och jag vet att när jag äntligen har kommit här ifrån så kommer jag aldrig någonsin igen att komma tillbaka, inte mer än för att hälsa på mina fina vänner. 


"Well I knew, what I didn't wanna know
And I saw where I didn't wanna go
So I took the path less travelled on
And I let my stories be whispered when I'm gone"


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar