tisdag 5 juni 2012

It's better to be hated..

... then loved for something your not!

Medan alla andra är ute och super skallen av sig sitter jag här hemma och skriver ansökningar till skolor, trodde väl aldrig att man skulle få lov att skriva långa seriösa presentationer och så för att ansöka till en skola, men tydligen. 
Känns ändå lite små bra, resten av klassen är ute och dödar några hjärnceller medan jag sitter här och planerar framtiden.
Haha nejdå, hade också gärna varit ute på galej men idag var helt enkelt ingen sån dag för min del! Blir alltid lite loj efter att ha snackat med Linnea, kommer liksom upp en massa tankar och så som jag behöver få bearbeta lite. Så fest humöret är verkligen inte på topp just precis nu, men imorgon är jag på banan igen ( :

Och nu över till något helt annat ...


Lokkadis, älskade häst! Hon har nu fått ett jätte fint sto föl, en blivande stjärna såklart (;

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar