onsdag 6 juni 2012

Jag är riktigt jävla...

... jätte as grym!

"- Nej det där kommer inte bli bra alls"
"- Är du verkligen säker på att det ska vara så?"
"- Nej man måste nog göra så här istället för att det ska bli snyggt, det där blir inte bra"

Det jag pratar om är min studentklänning, den som jag helt själv har designat! Hon damen som har sytt den, till viss del för hand, kom med den idag. Och ja, jag borde nog fan bli kläddesigner alltså ( ; 
Kommentarerna var många när jag förklarade hur den skulle se ut, ingen som trodde att det skulle bli bra. Men nu när den är klar låter det helt annorlunda.

"- Klänningen blev verkligen hur fin som helst, kanon bra!"

Kommer absolut inte visa någon bild på den nu, ni får glatt vänta tills på fredag med att få se den. 

Carly Rae Jepsen - Tug of war


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar