fredag 16 mars 2012

Tänk va bra om man...

... kunde odla pengar!

Ah men ni vet i spelet sims, där finns det ju pengaträd, ett sånt skulle jag verkligen vilja ha. Eller bli jätte bra på poker för då kan man ju vinna en massa pengar, eller också skaffa en kille som är grym på poker så kan han spela åt mig! Åh, är alldeles för mycket saker jag vill ha just nu, alltså en massa kläder och inte är dom billiga heller. Men är man märkes nörd så är man!

Denna jackan är olagligt snygg och jag bara verkligen vill ha den!
Ett av mina absoluta favorit märken, vilket såklart betyder att den absolut inte är gratis.

Köpa, inte köpa, köpa, inte köpa... hmm

Nej nu måste jag skaka liv i prinsen och tvinga ut honom på en kissis, tror dock inte att han kommer följa med frivilligt. Han ligger här på rygg med benen rakt upp i vädret och snarkar för fulla muggar, min sötboll.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar