måndag 12 mars 2012

Jag kommer och går...

... lite hitt som hatt!

Har varit lite frånvarande senaste dagarna, i know. Men allt har gått i ett så har verkligen inte haft tid, eller jo det har jag väl, men har väl kanske inte haft någon större lust.

I lördags var det i alla fall fullt ös och lite till. Var hemma hos min älskade mammi med en massa folk och hällde i oss lite utav varje, choklad mums! Vi drog oss sen ner till bowlingen, eller vi tjejer gjorde, lite smått oroliga att vi inte skulle komma in då det ryktades om att bowlingen var full bokad. Men så fel vi hade!

"- Tja! får vi komma in eller blir vi utslängda?"

"- Nej ni är så välkomna så! Det är i stort sett bara en massa killar här och dom blir nog jätte glada om ni kommer in. Är lite folk som har gått hem så det finns plats till några få"

Perfekt tyckte vi! Och nog var det bara massa killar där inne, väldigt trevliga var dom också (: Vi rockade loss till bandet som spelade där, fick dock lov att flytta undan lite bord först så att vi fick plats, haha. Försökte stå på både bord och stolar men då blev vakten lite små grinig! Blev bjuden på en massa goda drinkar, gratis är gott (;

När bowlingen stängde tog vi (jag,fanny,erika) med oss två av killarna och drog bort till hotellet istället. När vi tillslut kom fram dit insåg vi att större delen av folket på bowlingen hade gjort precis som vi, alltså också dragit dit. Gratis kom vi in oxå för att vi var så sena, tror jag i alla fall !? haha, har då inge minne av att vi betala inträde.
Tyvärr så hade bandet där slutat spela för kvällen, men lika trevligt hade vi för det! Eller lite han vi faktiskt skaka rumpa. "Vårat gäng" pratade, skrattade, var allmänt högljuda, ah precis som vanligt alltså. Sen kom Alexander (vakten) och började tjata om att dom hade stängt och alla andra hade varit duktiga och gått ut, men inte vi såklart!

Vi gick tillslut ut och väl där ute så var det sjukt mycket folk och mina tjejer dom bara försvann medan jag stod där och var social med massa folk. Så helt plötslig var det bara jag och killarna kvar, jaha what to do now? Vi försökte hinna ikapp dom andra innan deras taxi kom, men det kunde vi ju bara fet glömma. Johnny, den ena killen, hade blivit helt betuttad i Erika och var på väg att gå upp till åberga !? Det är liksom flera mil dit!
Så jag fick slå in lite vett i huvudet på honom, sen gick vi hem till mig alla tre. Väl hemma hos mig dök vi direkt ner i sängen, eller ja, dom fick för sig att dom skulle duscha först. Sen trängde vi ner oss alla tre i sängen, och ja jag hör hur detta låter men så var det verkligen inte! Efter att ha legat där och pratat en stund så tyckte Johnny att det var för trångt så han gick och la sig på soffan istället, smart kille! Jag och han den andra låg där och fortsatte prata, han berättade att han tävlade med motorcykel och duktig var han tydligen också.

På morgonen blev vi väckta av att Johnny kom in skuttande och kastade sig i sängen. Medan han låg där och snackade på om Erika så fick jag en väldigt välbehövlig massage av min säng kompis. Efter en stund ringde deras team och frågade vart i hela helvete dom hade tagit vägen !? dom skulle ju ha samling innan avfärd och alla förutom dom var där, haha.
Resten av dagen blev en bakis dag med pizza häng! Vi var även ner på isen och tänkte leka lite på isbanan, men då var det en massa dumma traktorer där och höll på att städa undan. Typiskt!

Haha ja, detta blev ju en hel uppsats! Men va fan, det som inte dödar det härdar (; Och juste! blev bara fula fyllebilder tagna under kvällen, men kan bjuda på två bara för att jag är på bra humör idag.




 // EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar