torsdag 8 mars 2012

Har haft sjukaste...

... migränen idag!

Trodde på största allvar att typ huvudet skulle explodera, haha. Det var sånt tryck i huvudet så att jag såg suddigt och var yr, nej fy bubblan!


Varit inne i Mora med Fanny hela eftermiddagen, uträttat massa viktiga och onödiga ärenden (; nu är vi taggade till tusen inför helgen och speedweekend.


Myser just nu i soffan med min trötta hund bebis, han är utan tvekan det bästa som finns! Han har lite underliga sov ställningar, min fina.




Som jag sa förut så är jag tokig i Miranda nallen Tatty Teddy, så självklart fick jag bara lov att köpa ett sånt halsband åt Alfonz! Verkligen inte hans stil egentligen då han endast har saker med dödskallar, nitar, skelett och lite såna coola saker (; Men han får helt enkelt gilla läget och vara söt i sitt fina Tatty Teddy halsband.





//EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar