måndag 19 mars 2012

Jag vägrar att...

... gå till doktorn!

Min mage har fullständigt sagt upp sig, är nog ingenting i den som fungerar som det borde. Jag vet att jag måste gå till doktorn men jag vill verkligen inte, är livrädd att dom måste göra en endoskopi.
Ah, typiskt mig att alltid tro det värsta, men blir så när man har den erfarenheten som jag har när det kommer till läkare och sjukhus.

Dagar som denna är jag verkligen super glad över att jag har one tree hill att trösta mig med. Har typ inte gjort nå annat än kollat på det hela dagen, tänker även fortsätta med det hela kvällen.

Alfonz börjar bli eftertraktad på nätet, många som hör av sig och vill para sin tik med honom, min fina prins! Sen är det någon från Norge som hörde av sig och vela köpa honom !? Ah men visst, stor risk att jag skulle sälja det dyrbaraste jag har, NO WAY!

Säsong 1, utan tvekan det bästa introt.

// EH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar