torsdag 1 mars 2012

Har varit två...

... härliga dagar i stallet!

Igår red jag alla tre hästarna, riktigt roligt. Hekla red jag ut och kände igenom henne, hon kändes fin men hade lite mycket myror i brallan. Jobbade henne mycket i tölt, mycket mjuk görande.
Geysir red jag oxå ut på, honom red jag lite galopp jobb med. Han var väldigt mjuk och fin, lite spänd i början men släppte fint mot slutet (:
Falki red jag i paddocken, massa lösgörande i alla gångarter. Till en början var han väldigt stel och vela inte alls släppa. Men efter att ridit mycket volt jobb och flyttat honom mycket sidvärtes så blev han mjuk och fin (:

Vädret var dessutom på topp, varmt och strålande sol!










Idag har jag och Pierre varit ute och ridit tillsammans. Två pigga och glada hästar med massa spring i benen!





//EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar