torsdag 29 mars 2012

Jag är vid liv...

... bara helt tappat gnistan för detta!

Ah uppdateringen den senaste tiden har varit pinsamt dålig, men kände för att lägga detta lite åt sidan. Tanken är att jag så sakteliga ska försöka återkomma.

Skulle jag berätta om allt jag har haft för mig dom senaste veckorna skulle jag få skrivkramp, så det får förbli ett mysterium eller nått (;

Men lite kort om denna veckan då, helgen som varit var jag i Borlänge och festade till det lite med Fanny. Lördagen var det alkohol och mc donalds ost som gällde och på söndagen blev det en riktigt skön bakis dag. Var på kupolen och fixade mina älskade naglar och sen blev det mysigt soffhäng resten av kvällen, eller jag sov mest (; haha, trevligt sällskap jag är liksom! Åkte tillbaka upp till skogen på måndag kväll.

Resten av veckan har bestått av lite allt möjligt mellan himmel och jord, allt från att tvätta kläder till fotografering. Fortsätter veckan med trevligt sällskap och massa mys!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar