fredag 5 april 2013

Snyggaste...

... soffbordet!

Har en längre tid nu letat efter ett soffbord men inte hittat något som fallit mig i smaken. Köpte en svart mediabänk precis när vi flyttade in, så har varit på jakt efter ett snyggt svart soffbord.

Jag har nu hittat ett ursnyggt soffbord, dock är det SVINDYRT! Meeen jag kom då på den briljanta idén att jag kan göra ett själv. Då får jag det dessutom exakt som jag vill ha det. Så tänkte fjäska lite för grannen under oss som är riktigt händig, eller snarare säga åt Marcus att fjäska lite. Han grannen har hjälpt oss med en massa annat så han stället nog upp, eller han bara måste för jag ska ha mitt bord!! 

Kolla in liksom! To die for .. 


Kan ju inte vara så svårt att snickra ihop. Bara att gjuta en betong platta i önskad storlek/form och köpa äppellådor att fästa plattan på, sen är det klart! 
Fast tänkte att jag även skulle snickra ihop lådorna själv då jag har sett en viss låda som jag vill ha, så bara att bygga några exakt likadana. 


Vill ha såna här lådor!

Lätt som en plätt, eller hur? (;

Dock måste jag även på nått vis lyckas övertala Marcus att sälja mediabänken som vi precis har köpt, för nu vill jag ha en vit istället för en svart.. Haha, wish me good luck!

//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar