fredag 5 april 2013

Lite nytt...

... här på bloggen!

Då min besöksstatistik har ökat något enormt dom senaste dagarna så har jag nu börjat organisera upp bloggen lite så det ska bli enklare för er läsare. Ovanför "bloggarkiv" hittar ni nu "etiketter" där jag så smått har börjat sortera inläggen. Det kommer att dyka upp flera allt eftersom men detta är alltid en början. 

Har även gjort en etikett tillägnad de inläggen jag skrivit rörande min depression, det är den som heter "min väg tillbaka". Vet att det är många som har velat läsa alla dom men inte orkat leta reda på dom, men nu ligger dom samlade på ett och samma ställe.

Har även lagt till en "översättningsknapp" om någon kanske föredrar kinesiska istället för svenska, nä men skämt å sidor den hittar ni i alla fall allra längst ner.


//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar