lördag 6 april 2013

Lördags mys...

... med mina favoriter!

Diskmaskinsjäveln är fortfarande fucked up, så måste handdiska tills på måndag då den förhoppningsvis blir fixad. Handdiska är det absolut roligaste jag vet, yippi!

Skulle ha varit iväg på bio ikväll men känner mig inte riktigt kry för det, lika bra att jag håller mig inne nu tills jag är helt frisk så det inte tar om.
Lagat god matt & ätit gott alldeles nyss, kyckling & potatisgratäng, är nu helt spräng mätt. Jag är ett riktigt kyckling freak! 

Resten av kvällen kommer inte bestå av så mycket mer action än att slänga igång en film och pussa lite på chihuahuan och Marcus. Nä mycket roligare än så blir det helt enkelt inte ikväll, kanske somna till filmen också, är ganska duktig på det faktiskt. Jag är så fantastiskt trevligt sällskap att se på film med (; speciellt nu när min kropp lever rövare..





//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar