onsdag 17 april 2013

NU JÄVLAR HÖRRNI....

... LYSSNAR NI INTE IN DENNA GRABB BORDE NI SKJUTAS!

Nä skämt å sidor, fast allvarligt.. Han är helt fenomenal, bästa jag hört på riktigt länge, kanske bästa någonsin. Nej jag är helt mållös! Gillar ni inte denna killa lika mycket som jag så ja, då vet jag inte vad det är för fel på er! Hans röst ger då mig rysningar i hela kroppen och hans sätt att tolka låtar, nej jag finner inga ord, en enorm talang helt enkelt. 

Lyssna och njut!

Linus Svenning

Har aldrig tyckt om när man har skrivit om låtar från engelska till svenska, men detta wow!



Han skriver även egna låtar, här är en av dom.



Han har en egen youtube kanal där det finns över 70 inspelningar, både cover och egna. Så klicka er dit och fortsätt lyssna på denna fantastiska kille : ) 

//EF



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar