tisdag 8 januari 2013

Imorgon tar jag mitt...

... pick&pack och åker hem till skåne!

Kan inte annat än älska sista minuten biljetter, 147 ynka kronor kosta min biljett som i normala fall brukar kosta runt 600, kanon klipp!
Min kväll kommer bestå av packning packning och lite mer packning.. Har så galet mycket grejer, måste dessutom ta med mig resten av mina ridkläder, ångrar ganska stort att jag var så korkad och bara tog med typ hälften när jag flytta i juli. Men är huvet dumt får kroppen lida!

Är alltid lika jobbigt att åka ifrån min fina familj och mina underbara vänner här uppe, hade helst vela tagit med mig allihopa ner! Samtidigt ska det bli fantastiskt skönt att få komma hem, trivs verkligen hur bra som helst där nere. 
Men det bästa av allt är såklart att äntligen få träffa min väldigt saknade pojkvän! Har varit ifrån varandra i nästan en månad nu, alldeles för länge tycker jag. Jag har verkligen haft en enorm tur som har fått träffat en så underbar kille som Marcus.

Hur som helst, lär återgå till packningen nu ..

Min lilla hund blir även han kvar här uppe,
han ska träffa en liten flickhund. 
Kommer nog fälla en och annan tår imorgon när jag åker ifrån honom, min bebis!

När man pratar om trollen... Fick precis ett sms från Marcus, han har bokat bord på en italiensk restaurang på torsdag och ska bjuda mig på middag. Mysigt (:


// EF  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar