lördag 26 januari 2013

Blivit helt beroende...

... av candy crush saga!

Lovade mig själv att absolut aldrig ladda ner det spelet då jag vet att jag alltid blir super fast i såna spel. Men ikväll så "råkade" jag ladda ner det och ja, nu är det kört! Både jag och Marcus har suttit som klistrade med telefonerna större delen av kvällen, kul liv, haha.

Nu ligger han inne i sovrummet och sover då han ska upp kl 6 imorgon för att jobba. När han har slutat jobbet ska vi åka och köpa ett par jeans till mig då jag inte har några alls just nu. Köpte två par jätte fina för inte alls längesen, men dom är alldeles för stora nu, inte kul alls! Ska man köpa jeans så ska man utan tvekan köpa riktiga märkes jeans tycker jag, dom sitter tusen gånger snyggare än sånt billigt skit från typ vero moda eller liknande. Brukade alltid köpa såna billiga varianter förut, men aldrig mer!

Såååååå kul ( ;

 Hör hur det andas och sussas sött inne i sovrummet, är så otroligt lyckligt lottad som har honom!

//EF 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar