måndag 7 januari 2013

Här ska det vara...

... en grym rubrik!

Hade en väldigt bra lördag. Vaknade upp i näckådalen, hade dock bara sovit tre timmar så var as trött. Kom hem därifrån vid 12 tiden och åkte då in till mora med mamma och lillebror för en liten shopping vända, super mysigt! Hittade en as kalas fin klänning, verkligen super duper nöjd med den!

På kvällen stod god mat, dricka och riktigt bra sällskap på schemat. Var på bowlingens sportbar och käkade middag och tittade på derby matchen i globen. Mamma var där, hennes kompisar var där och mina kompisar var där, hur perfekt som helst! Skrattade i stort sett konstant hela kvällen, för som alltid när vi är ute så blir det kaos, bra kaos. 
Grabbarna skulle sen vidare in till ljungbergs och Jonsson försökte övertala mig att följa med, men var så sinnessjukt trött så trodde jag skulle svimma. Fick helt enkelt bli en någorlunda tidig kväll för mig, men med tanke på att jag varit uppe till 6 på morgonen kvällen innan så var det faktiskt väldigt skönt (:

Min mamma är så bra, hon får mig verkligen att må hur bra som helst! Vet inte vad jag skulle göra utan henne <3

Marie var på hockey för första gången på hundra år, kan inte direkt påstå  att hennes kunskap på det området är speciellt stor! Haha

// EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar